HTML

L.I.F.E.

Friss topikok

  • Ismeretlen_15088: Jóóóóó hát! :) (2011.06.13. 16:02)
  • Ismeretlen_84036: Igazán kedves óvónő... és még ő nevel gyerekeket. De legalább a katica aranyos jel! :) (2011.06.08. 15:53)
  • Ismeretlen_70993: Tudom... VB írta le nagyon jól a válásról a gondolatát... Sok erőt! (2011.06.08. 14:08)
  • Ismeretlen_90476: Tényleg fantasztikus volt a buli, mi Öcsémmel is teljesen földobódtunk. Ő a sokkal keményebb zenét... (2011.06.08. 00:17)
  • Ismeretlen_15088: Igen, köszönjük szépen már jól van, meggyógyult! :) (2011.06.07. 10:00)

Címkék

2011.01.13. 13:34 Szőlő

Ismét akkora pancser napjaimat élem, hogy félelmetes. Amit ki lehet önteni, azt kiöntöm, amibe bele lehet rúgni, abba belerúgok - általában kisujjal -, amit le lehet fejelni, azt lefejelem, szörnyű. Valamelyik nap egy még becsomagolt, jó éles csücskű fólia csücskét állítottam bele a körömágyamba, nem emlékszem a mozdulatra sem hogy hogy sikerült, csak arra hogy utána eléggé vérzett, és rohadtul fájt. Az irodában rendszeresen majdnem elesem a székemben, vagy éppen kishíján melléülök, a combonom van legalább három kék folt, mert mindig nekimegyek az asztal sarkának. Pár napja meg majdnem a lefolyóba dobtam a kontaktlecséimet, jópofa volt utána kideríteni, hogy most akkor melyik is a jobb és melyik a bal. Ja és az is szép volt, amikor karamellás tejet akartam csinálni, de valahogy a cukor karamellizálásánál valamit elszabtam, hát ekkora füstöt még nem láttatok lakásban. :D

Azért a lányom se semmi, ő a héten esett egy hatalmasat az utcán, mindezt úgy, hogy még a kezét is fogtam közben, de csak az esés lendületét tudtam visszafogni valamelyest. Meg nem ütötte magát, mert úgy be volt öltöztetve hogy tulajdonképpen nem is puffant. Nem sírt, viszont baromira meglepődött, és az első reakciója ez volt: "Anya! Hol a kesztyűm????" Ja, mert az viszont a kezemben maradt. :D

Hát így éldegélünk mi mostanság.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://grapeslife.blog.hu/api/trackback/id/tr844078177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_30321 2011.01.18. 16:56:44

ezen most akkorát röhögtem, ne haragudj, de ez a végszó a kesztyűvel, hát kész. :D amúgy én is, tudod, azóta, hogy konyhaszekrényajtót vágtam a fejembe, nem sikerül újra normálisnak lenni. :)

Ismeretlen_15088 2011.01.18. 21:26:43

Ugyan már, hát lehet ezen NEM röhögni? :D
süti beállítások módosítása