HTML

L.I.F.E.

Friss topikok

  • Ismeretlen_15088: Jóóóóó hát! :) (2011.06.13. 16:02)
  • Ismeretlen_84036: Igazán kedves óvónő... és még ő nevel gyerekeket. De legalább a katica aranyos jel! :) (2011.06.08. 15:53)
  • Ismeretlen_70993: Tudom... VB írta le nagyon jól a válásról a gondolatát... Sok erőt! (2011.06.08. 14:08)
  • Ismeretlen_90476: Tényleg fantasztikus volt a buli, mi Öcsémmel is teljesen földobódtunk. Ő a sokkal keményebb zenét... (2011.06.08. 00:17)
  • Ismeretlen_15088: Igen, köszönjük szépen már jól van, meggyógyult! :) (2011.06.07. 10:00)

Címkék

2011.04.15. 21:12 Szőlő

Milyen csúnya szót használsz leggyakrabban?

Baszki. Kapok is érte rendesen....

Kivel beszélsz legtöbbet?

Anyuval.

Emlékszel még az első személyre, akit megcsókoltál?

Igen, 14 voltam, és reméltem hogy a csók nem egyenlő ezzel. :D

Emlékszel, hol voltál 2001. 09. 11-én?

Dolgoztam.

Inkább te csinálnád a képet vagy rajta lennél?

Mindkettő, de utóbbira elég ritkán van példa.

Mi volt az utolsó film, amit láttál?

Férfibecsület.

Van valamelyik barátodnak gyereke?

Van.

Nevezett valaha is valaki lustának?

Ó igen....

Vettél be valaha gyógyszert, hogy el tudj aludni?

Igen, de csak azt a lábszagú, macskagyökeres cuccot. Azt hiszem hajnal 3-ig voltam fent utána....

Milyen CD van jelenleg a CD lejátszódban?

Joystix - So low city

A rendes vagy a csokis tejet szereted jobban?

A kávésat. :)

Mondott el neked valaki titkot ezen a héten?

Nem.

Tudsz fütyülni?

Nem nagyon vettem még hasznát.

Mi az első dolog, amit megnézel az ellenkező neműeken?

Hogy őszül-e. :D Viccelek. Összhatást nézek.

Mit vársz nagyon?

Lassan én sem tudom. A nyarat.

Szeretted gyerekként a rajzfilmeket?

Igen, most is. Meg kötelező is képben lennem. :)

Mit fogsz csinálni egy órán belül?

Müller-aput fogok olvasni.

Szerelmes beléd valaki?

Igen, úgy tudom hogy igen.

Mi volt az utolsó szám, amit hallgattál?

Sade - By your side

Mikor sírtál utoljára?

Múlt héten.

Számítógépről böngészel vagy laptopról?

Itthon laptop.

Akarsz most valamilyen piercinget vagy tetoválást?

Igen, szeretnék még egy tetoválást.

Randiztál valaha olyan lánnyal/pasival, akinek tetoválásokkal volt borítva a teste?

A férjemnek volt kettő.

Mit csináltál ezelőtt?

Vacsiztam.

Mikor aludtál utoljára a padlón?

Nem tudom.... Öreg vagyok én már az ilyesmihez. Ősszel néhányszor elszunyáltam Meli ágya mellett, amikor nem volt hajlandó egyedül elaludni, de az nem nevezhető alvásnak.

Hány óra alvásra van szükséged?

Van vagy volna? Hattal már telesen jó vagyok, de csak egy ideig.

Mindig reggelizel?

Hétközben az irodában mindig. Hétvégén nem.

Gyorsan eltelnek a napjaid?

7 körül indulunk el itthonról reggel és 6 előtt nem érünk haza. Mondhatni baromi gyorsan eltelik egy nap.

Mit csináltál múlt éjjel?

Fáztam.

Hány éves leszel a következő születésnapodon?

xXx

Az azonos vagy ellentétes neműekkel jössz ki jobban?

Általában megtalálom a hangot mindenkivel, de igazán közeli barátaim lányok.

Az oldaladon alszol?

Sokat forgolódom, mindenhogyan alszom.

Szoktál híradót nézni?

Ha a lányom engedi.

Hogy szerezted valamelyik hegedet?

Lefejeltem a szekrényajtót....

Ki volt az utolsó személy, aki felbosszantott?

Kollegám, főnököm.

Szeretsz valakit?

A lányomat, a családomat, a barátaimat, és Őt is szeretem.

Melyik oldalát rajzolod először a szívnek?

Bal.

Milyen színű a hajad?

Szőke.

Milyen a vértípusod?

A+. vagy B+. De ez biztos.

Kivel akarnál 24 óráig összekötve lenni?

Nem vagyok hajlandó válaszolni....

Milyen pletykát terjesztettek már rólad?

Amikor Mazsiapu kavart a kolleganőjével, én állítólag bementem a munkahelyükre és balhéztam a csajjal.

Szereted a sárgarépát?

Aha.

Mit csinálnál, ha beragadnál egy liftbe?

Ki lenne még ott? ;)

Bele vagy zúgva valakibe?

Ha ez azt jeletni hogy lila ködön keresztül minden létező dologt ami vele kapcsolatos szépnek és jónak látok, akkor nem. Ha azt jelenti, hogy nem tudom megmondani miért szeretem, de szeretem, akkor igen.

Mi az, amit mindig is akartál?

"igaz szerelmeidért igaz csókot cserébe"

Sokszor hordasz feketét?

Annyira nem jellemző.

Felnőtt vagy?

Az....

Hol vannak a legjobb barátaid?

Szerintem mindenki otthon.

Le vagy barnulva?

Kicsit. Műbarna.

Tévéfüggő vagy?

Nem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://grapeslife.blog.hu/api/trackback/id/tr544078302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása