HTML

L.I.F.E.

Friss topikok

  • Ismeretlen_15088: Jóóóóó hát! :) (2011.06.13. 16:02)
  • Ismeretlen_84036: Igazán kedves óvónő... és még ő nevel gyerekeket. De legalább a katica aranyos jel! :) (2011.06.08. 15:53)
  • Ismeretlen_70993: Tudom... VB írta le nagyon jól a válásról a gondolatát... Sok erőt! (2011.06.08. 14:08)
  • Ismeretlen_90476: Tényleg fantasztikus volt a buli, mi Öcsémmel is teljesen földobódtunk. Ő a sokkal keményebb zenét... (2011.06.08. 00:17)
  • Ismeretlen_15088: Igen, köszönjük szépen már jól van, meggyógyult! :) (2011.06.07. 10:00)

Címkék

2011.02.18. 22:28 Szőlő

Baromi jó dolog 9 körül mászkálni az Ikeában. A gyerekosztályon szerintem még soha nem töltöttem el ennyi időt, végre mindent nyugiban meg tudtam nézni, volt, hogy egyedül voltam. És végre megint fényárban úszik a nappali.... OK, elismerem, ez talán arcoskodó kijelentés kicsit egy egyszobás lakásban. Hű de sok mindent tudtam volna venni, de a bánat se cipeli haza metróval azt a sok cuccot.

És aztán amikor ilyen tájban jövök haza, főleg péntek este, akkor döbbenek rá, hogy milyen öreg vagyok már.... Én már alig várom hogy hazaérjek, ledobáljam a ruháim, és bugyiban, mezítláb végigdőljek a kanapén, nem hogy feszes rucikban tűsarkakra pattanjak és menjek az éjszakába. Táskás szemekkel ásítozom a tökéletesen sminkelt, felpörgött fiatalok között, és baromira zavar a háromféle férfi, és négyféle női parfüm összekeveredett illata. Pedig nem is olyan régen 9, fél 10 magasságában érkezett meg az első ember hozzám, aztán szép lassan befutott mindenki a szokásos ráhangolódásra, hogy aztán 11-éjfél körül elinduljunk valamelyik klubba. Persze tudom, azóta férjehez mentem és van egy lányom, nem is vágyom én arra, hogy minden hétvégén szétbulizzam a várost. Bár azért néha kétségtelenül jól esne.

Ma azért tudtam megtenni egyébként ezt a kis esti vásárolgatást, mert némi nyomásra a mai éjszakát Kicsilujza mamiéknál tölti, én pedig holnapra kaptam egy nap kimenőt. Ezt a napot egy állat egészen biztosan nem éli túl, az ő csekély, a mi annál nagyobb örömünkre. Éljen Dömöscity. :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://grapeslife.blog.hu/api/trackback/id/tr844078216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_70993 2011.02.19. 11:08:13

:) Valahogy én is így érzem magam :) Bár mostanra talán élvezem kicsit, hogy kéthetente van 2 szabad éjszakám, addig alszom ameddig szeretnék és a kicsi, ámde annál szorgosabb kezű segítségem nélkül gyorsabban haladok. Persze annyira hiányzik, hogy fizikailag fáj, de bízom benne, hogy K. is vigyáz a lányomra... Használd ki a kimenőt :)

Ismeretlen_58281 2011.02.19. 18:50:45

Azért azt a bulit még összehozzuk, te vénjány. :D
süti beállítások módosítása