HTML

L.I.F.E.

Friss topikok

  • Ismeretlen_15088: Jóóóóó hát! :) (2011.06.13. 16:02)
  • Ismeretlen_84036: Igazán kedves óvónő... és még ő nevel gyerekeket. De legalább a katica aranyos jel! :) (2011.06.08. 15:53)
  • Ismeretlen_70993: Tudom... VB írta le nagyon jól a válásról a gondolatát... Sok erőt! (2011.06.08. 14:08)
  • Ismeretlen_90476: Tényleg fantasztikus volt a buli, mi Öcsémmel is teljesen földobódtunk. Ő a sokkal keményebb zenét... (2011.06.08. 00:17)
  • Ismeretlen_15088: Igen, köszönjük szépen már jól van, meggyógyult! :) (2011.06.07. 10:00)

Címkék

Magna karácsony

2011.01.04. 22:08 Szőlő

Köszönöm Mező Misiéknek ezt a két és fél órát! Sajna hazudnék ha azt mondanám hogy abszolúte kikapcsoltam, tekintve az előző napomat, azt hiszem nem túl meglepő, viszont a körülményekhez képest a maximumot sikerült belőle(m) kihozni. Szerintem arra a két és fél órára még szerelmes is voltam a Mező Misibe, de hát ezzel így voltam a Ákoson meg a Stingen is. Végtelenül szimpatikus emberek, hol táncolható, sok sokatmondó szövegű dalokkal, szeretemszeretem!

Elöljáróban az egyetlen fekete foltnak a sztárvendég, Pataky Attila ígérkezett, nem tehetek róla, de lever a víz tőle. Pedig 14 éves koromban - 15 éve.... aztazeget! - volt egy nyár, hogy meglehetősen sok Edda koncerten voltunk Unokatesóékkal, bár néha azért azt gondoltam sose fogom szeretni a pasikat, amikor megláttam Attist ezüst bicósnadrágban, na de szerencsére azért nem így lett eheh. Szóval féltem tőle, de végülis nagyon pozitív volt, leszámítva a "Jó estét jó arcok" beköszönőmondatot.... Az Álmodtam egy világot és az Ünnep egyébként is jól sikerült Edda dalok, utóbbi bakker majdnem velem egyidős.

Az akusztik blokk is tetszett nagyon, meg úgy egyáltalán, az egész, végigtáncolni, végigénekelni, jól esett!

(Ott a lufik alatt álltunk.)

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://grapeslife.blog.hu/api/trackback/id/tr274078167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nici · http://szandibarbi.freeblog.hu 2011.01.12. 00:45:51

És hogy én hogy irigyellek Titeket emiatt :) Néztem is a kókuszt, mikor volt a riport, hátha látlak Titeket :P
süti beállítások módosítása